31. 07. 2014.

Stakleni magneti

Bok svima,
danas jedan tutorial za izradu magneta od onih staklenih ukrasa kakve često vidim kod ljudi u tipa fancy vazama koje stoje na stolu kao ukras. Kod mene u kući takvih nema, ali ovaj set ukrasa koji sam danas koristila sam kupila u offertisimi za 9 kn (dobila sam i prozirne i zelene ukrase, jedno 50 komada ukupno, tako da ih sad još imam mnoštvo. Možda ih stavim u neku fancy vazu za ukras :P ). Magneti su iz hobby arta za 1.75 kn komad.

Evo kako izgledaju kad su gotovi, a za ostatak slika pogledajte dalje tutorial.



Potrebno:


Prvi je korak izabrati sliku koju želite zalijepiti na poleđinu ukrasa te ju označiti markerom i izrezati. Uvijek izrežite malo više unutar kruga koji ste označili.



Neke sam motive odlučila sama nacrtati, jer sam listala nekoliko različitih časopisa i nikako nisam pronašla nešto što bi mi se svidjelo, a što je dovoljno malo da cijelo stane na poleđinu tih staklenih ukrasa.



Zatim je vrijeme za drvofiks. Nanesete jedan sloj na pozadinu ukrasa, stavite izrezanu sličicu i poleđinu sličice premažete još jednim slojem drvofiksa. Drvofiks je inače bijele boje, ali bude proziran kada se osuši.



Kada se drvofiks osuši, samo vam preostaje još zalijepiti magnete (ja sam koristila super ljepilo). Izgledaju super i mislim da bi bili odličan dar za rođendan ili nekakvu godišnjicu jer možete isprintati ili napisati poruku kakvu god želite.



Do sljedećeg posta,
Sara.

Nema komentara:

Objavi komentar