21. 07. 2014.

Biciklovo Novo Ruho

Bok svima,
kao prvi post evo jedno preuređivanje bicikla. Mamin stari maxi pony vozim već godinama, i svakih nekoliko mu podarim novo ruho. Ovaj put sam se inspirirala jednim duct tape preuređenim biciklom (ovim ovdje) koji sam slučajno našla na craftgawkeru i odlučila sam i ja svojoj poniki promijeniti haljinu.

Potrebno:

  • 2 limenke bijelog autolaka (ja sam svoje kupila u metrou za 29,99 kn)
  • šareni selotejpići s različitim motivima (kupila sam ih preko ebaya - ovdje dobijete 10 nasumičnih rolica za cca 5 kn )
  • različiti alati za rastavljanje bicikla (ključevi, izvijači)
  • ljepljiva traka i novine za omotavanje dijelova koje nećete bojati sprejem

Sam je proces vrlo jednostavan, pa nakon kraćeg opisa kreću slike:

- rastavili smo bicikl, one dijelove koje nisam željele uništiti sprejem omotala sam novinskim papirom, objesila ramu s vilom, blatobrane i košaru te ih posprejala s dva sloja autolaka
- kada se lak osušio, počela sam lijepiti trakice selotejpa, jednu do duge s malim preklapanjem i pazila sam da budu bez mjehurića i da idu ravno (kod dijelova gdje se rama savija, bilo je potrebno napraviti veće preklapanje selotejpa kako se ne bi naboralo u zglobu)
- zaštitni dio kod lanca sam ostavila bijelim, ali sam na njega lakom za nokte nacrtala malene šarene točkice kako bi se slagalo s ostatkom bicikla
- nakon toga bilo je potrebno samo ponovno sastaviti bicikl te dodati zvono i ostale ukrase (za zvono i mašnicu na košari tutorijale pogledajte u nekim od sljedećih postova, a pokrivalo za sic sam kupila u trgovini Tiger u Vilniusu)

p.s. vrlo je korisno imati dečka koji zna sastaviti i rastaviti bicikl :)
















Do sljedećeg posta,
Sara.

3 komentara:

  1. Dobro nam došle! Odličan prvi post! :) Ponike su zakon, a ova je baš lijepo ispala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala cure! Već dugo čitamo vaš blog i on je bio i jedna od inspiracija za naš :)

      Izbriši
  2. Pa ovo tako lijepo izgleda, odlične slike i nevjerovatna inspiracija. Baš ste super uredili bicikl. ženski bicikli

    OdgovoriIzbriši